2010. augusztus 1., vasárnap

Megnyugtató számok :)))

31 éves vagyok, eddig kb.375 hónapot éltem a születésemtől fogva. Ebből a 375 hónapból 43 hónapot töltöttem terhességgel, azaz életem 11-12%-át. Szoptatással kb. 44 hónapot, ami szintén kb. 11-12%-a az életemnek, azaz összesen 23-24%-át az életemnek, azaz több mint 7 évet!!! terhességgel vagy szoptatással töltöttem.
Nem alvós hónapjaim száma pedig ha gyerekenként 24 hónapot számítok, akkor kb. 92 hónapot nem aludtam normálisan az életem során, ami szintén több mint 7 év, azaz eddigi életem több mint egynegyedében rosszul aludtam, ergo legalább kétszer egy éjjel felkeltem és szolgáltam és védtem.
A számok azért megnyugtatóak, mert így kicsit jogosabbnak érzem, hogy néha kiakadok a nemalvástól és a fáradtságtól :)))
Egyébként tudom, hogy ezek a számok semmik azokéhoz képest, akik sokkal több gyereket vállalnak és sokkal tovább szoptatnak. Minden elismerésem azoké az Anyáké, akik békésen, nyugodtan és derűsen tudják átvészelni a nem alvás, a folyamatos teljesítéskényszer és teljesítés és a rengeteg testi változás, súlyingadozás, hormonális zűrzavar világát, ami nálam mondjuk teljesen együtt jár az Anyasággal.
Na magvas gondolatokból elég egy időre, remélem legközlebb már a nyaralás izgalmait fogom ecsetelni :)

2 megjegyzés:

  1. Ufff! Kecsaj! Vagy nagyon kiakadtál éppen, vagy már teljesen kifáradtál agyilag... :) Hogy ilyeneket kiszámolj! :) Lehet, hogy az életben nem jutna eszembe ezt számolgatni. :)
    Jó nyaralást Nektek, a flekkenezést, egyéb grillezést pedig mindenképp beiktatjuk (csütörtök-péntek-szombat az esélyes napok). Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia Kemama!!! A tegnapi nap csodás volt Veletek, köszönjük ezúton is :) Mint meséltem, még a Juventuson volt egy Anyuka, aki sok gyerekkel szerette volna megnyerni a szépítkezős versenyt és talán ő mondta, vagy miatta kezdtem el számolgatni, hogy életéből/testéből hány évet vett igénybe a terhesség és szoptatás... Most magamra is kiszámoltam, mert valóban, már kezdtem kiakadni :)))

    VálaszTörlés