2010. augusztus 21., szombat

Pannibaba és Olki helyet cserél:)

Tegnap hirtelen úgy döntöttünk, hogy Pannibaba és Olki helyet cserélnek, ezért elkezdtük átrendezni a szobát. Az egész úgy kezdődött, hogy felmentem takarítani és rájöttem, hogy amíg három fiú lakik egy szobában, addig itt nem lesz rend!!! Leküldtem Olkit mérőszalagért és elkezdtem méricskélni. Kimértem, hogy milyen kellemes, kicsi de tágas szobája lenne Olkinak Panni helyén és hogy Pannikát is egész jól el tudnánk szeparálni a tesóitól, ha Olki helyére kerülne, illetve télen nem fázna, Olkinak meg nem lenne melege a kis szobában. Így eldöntöttük, és nekiláttunk a költöztetésnek. Szépen elpakoltak a Gyerekek midnent a földről, eltoltuk a bútorokat, hogy felszedhessem a szőnyeget, mert Macikának a saját szőnyegét akartuk, amit Babakorában vettünk neki :) 
Aztán jött, hogy de ha már ideköltözik a Maci, akkor legyen olyasmi a hangulata a szobájának, mint a réginek, tehát akkor szedjük le a parafát. Végülis most úgy állunk, hogy majdnem az egész térfelén a kicsinknek le van szedve a parafa és feltettünk zöld tapétát az egyik falra. Mivel glettelni kellett, így nem is folytathattuk volna, de amúgy sem, mert elfogyott a tapéta :) Tehát ma este vagy holnap első dolgunk lesz bevásárolni az OBI-ban, hogy folytathassuk. Szép lesz, ebben biztos vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése