2010. augusztus 2., hétfő

Mindjárt indulunk!!! - kreatív hobbi akció, patchwork honlap, türelemüveg, stb.


Tegnap nagyon hatékony napunk volt, Zoli befejezett néhány üveget, én befejeztem a nagy Hobbytermék kiárusítást, már jött is 12 rendelés este 10 óta :))) Be is pakoltam 6 embernek egy hétre a ruhát, takarítottunk is, hogy tiszta szép otthonunkra jöjjünk haza, de még így is maradt mára elintézni való bőségesen!!! Azonban a nap végén megkaptuk jutalmunkat: este fél tízkor a Doktor Szöszi és a hobbytermék kiárusítás között félúton hívott Olki, hogy már Magyarországon vannak és nem sokára megérkeznek!!! Annyira örültem neki, Apu is mondta, hogy pont abban a pillanatban gondolt Olkira, hogy lemarad az indulás előtti izgalmakról és mennyire hiányzik. De hát végeredményben hazaért időben és - bár a bepakolásból részben kimaradt - az utazásból és az izgalmakból nem marad ki!!!
A patchwork honlapot nem sikerült elindítani, így az majd hazajövetel utánra marad, de én mosom kezeimet, a Dávid nem csinálta meg véglegesre a dolgokat.
Azért még persze van elintéznivaló, most raktam csak ki a patchwork-riportot, rájöttem, hogy mivel anonimra állítottam a hírlevélküldést, valszeg nem kapom meg a leiratkozós emileket (Zoli címével teszteltem), úgyhogy majd lesz anyázás, ha valakinek nem sikerül leiratkoznia, stb.
Mindegy, ezek a gondok már csak nyaralás utánra maradnak és én addig elfelejtem zűrzavaros életünket és élvezem a gyerekek és férjem társaságát...
Ja, és még be is kell vásárolni a DM-ben ebéd előtt, hogy ebéd után nyugodtan indulhassunk :))))
Most egy hétre elbúcsúzom, vár Balatonföldvár, ahol Pannimacival a pocakban voltam utoljára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése