2010. augusztus 12., csütörtök

3. nap Tihany és foci

A harmadik napot kipihenten és lelkesen kezdtük, így hát új barátainkkal nekivágtunk tihanyi kalandunknak. Az első sokk a révnél ért, hogy hiába igyekeztünk, mégis akkora tömeg állt sorba, mintha nem lenne baromira drága a rév, a második sokk az volt, amikor kiderült, hogy csak oda 2700 Ft lesz a kb. 8 perces utazás. No mindegy, a sorból kiállni nem lehetett volna, meg nem is akartuk, így felgurultunk a kompra, mint két évvel korábban, amikor Pannimacival a pocakban keltem át a Balatonon, amikor unokatesómékat látogattuk meg.
Tihanyban nehezen találtunk parkolót, viszont nagyon jót sétáltunk. Megnéztük, és minden tele van kínai gagyi hajómodellnek nevezett valamivel 490 Ft-tól 2000 Ft-ig, majd ezen a piackutatáson "fellelkesülve" a tihanyi apátsághoz indultunk. Útközben nagyon sok szépet láttunk, majdnem bementünk egy tájházba, de aztán csak nem sikerült odakeverednünk. Fagyiztunk, de valahogy kiskoromban sokkal jobban ízlett itt a fagyi. Az apátságba nem tudtunk bemenni, mert azért csak nem akartunk közel 5000 Ft-ot kifizetni, hogy aztán a Gyerekek tömegesen unatkozzanak vagy romboljanak a sok érdekes látnivaló között. Helyette sziklát másztak és hagyták, hogy Gege (új barátaink kicsi fia) lebirkózza őket :)))

Hát Tihany ennyi volt, hazaúton a büféből vettünk hamit (hamburger, sült krumpli, stb.) miután hazaértünk ismét nagy medencézés következett. Időközben Olivér bakonysárkányi haverja elutazott, így a család nekivágott a nagy focipálya felfedezésnek :)

Olki irányításának köszönhetően tettünk egy hegymenetes kanyart, de végül odataláltunk és rádöbbentem, hogy a fiam tényleg imád vetődni és én meg imádok focizni :)))
Hazafele cukrászdában ettünk, ami mindössze 2000 Ft-ba került, pedig volt somlói galuska, fejenként 2-3 süti, stb.
Otthon a Fiúk a Lányokkal Hoteleztek, amíg mi Apuval elaltattuk édes kismackónkat.
Véget ért a harmadik nap is...