2010. június 23., szerda

Ötödik nap Apu nélkül

Kisütött a Nap, amitől a Gyerekek is jobbkedvűek lettek azonnal. Reggel elvittük a szelektívet (bicajjal volt Vilike) és utána vagy két órán keresztül homokoztunk és játszóztunk, amit nagyon élveztek. Én is, mert végre egy helyben ülhettem majdnem félórát :) Utána hazajöttünk, felmentünk a gyerekszobába és ismét játszottak, én meg kihasználtam az időt és pakoltam még egy sort. Hamar eljött a dél, közben volt időm egy kis munkára is, majd finom tzatzikiset-sült csirkecombosat ebédeltünk. Pannika kivételesen hatalmasat alukált, fél négyig aludt fél egytől, így sikeresen összeraktam a Hobbyművész Honlap hírlevelet, majd szétküldtem a kollégáknak. Egész jól sikerült szerintem :) A második Myazaki filmen már Csucsu is alaludt :)

Szundi után elmentünk végre fagyizni, persze csak az Árpádba, mert alig van KP-m, ott viszont Multipontokkal is tudok fizetni. Egyébként milyen hülyeség már a CBA-t a jobboldallal azonosítani?Engem egyáltalán nem érdekel, hogy a boltvezető milyen pártállású, ha jó az áru, főként magyar az áru és kulturált körülmények között tudok bevásárolni, miközben nem a beazonosíthatatlan eredetű, Nyugaton nem eladható fost veszem meg. Tehát CBA-ban vásárolok és multipont :)
Na, a lényeg, hogy fagyiztunk egy jót és sétáltunk is egy jót, mert legalább messzebb van és így hazáig megették a babák a fagyit. Fél hat is volt, mire hazaértünk, így még kicsit a kertben szöszmötöltem, megnéztem, hogy az elképzelésem a bicikli tárolására megállja-e a helyét és lényegében igen, már csak a fedettségét kell kitalálni a dolognak. A teraszt is nagyon lepakoltam, de nem tudom, hogy sikerül-e befejeznem, mire megjön Életem Szerelme, aki rettenetesen hiányzik...

Sajnos Pannikára megint rájött a dilihopp, így mehettünk fürödni, majd egy kis tv-zés (Vad jövő ment!!) után fél kilenctől szundiznak :)
Egyébként a napkollektoros víz baromi meleg volt és csak úgy zubogott, írtam is az én édesemnek, aki viszont épp valami helyen van, ahova vagy meglepetésből vtték vagy nem értette, hova mennek :) Már alig várom, hogy elmesélje nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése