2010. június 4., péntek

ÚJ SZÓ! Harisnya!!!

A Pannibaba rendkívül okos. Egyszerűen nem bírok betelni vele, annyira sokat tud, és egyre több szót mond ki. De egyáltalán, annyira megfigyeli a körülötte lévő dolgokat, ahogy a fiúk sohasem. Pl.: kidobja a szemetet, automatikusan, pedig még nincs másfél éves!!!
Ma pedig mondtam neki, hogy nézd csak Pannika, felvesszük a... és itt félbehagytam, mert a Gyilkos sorokban érdekes rész jött, erre Pannika befejezte: ha-nyi-na, ami annyit tesz, hogy harisnya!!! Azért ez nagyon bonyolult szó egy másfél éves kislánynak :)
Pannihoz és Apukájához kapcsolódó másik élményem két nappal ezelőtt ért: Apu megharagudott életében először a Pannira!!! Akkorát röhögtem rajta, amikor hajnali fél ötkor mérgesen mondta a Panninak, hogy "mostmár tessék aludni Pannika!", hogy szinte kihallatszott... Mindezt persze egy másfél órás türelmes altatási procedúra után és aznap éjjel más másodzsor. Persze Pannika győzött, de azóta én kelek hozzá és én kegyetlenül visszarakom az ágyba ha sír, ha nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése