2010. június 22., kedd

Negyedik nap Apu nélkül


Na, a mai nap bár esősebb, de valamivel könnyebb volt, mint a tegnapi. Persze délelőtt nagyon sokat sírt a Pannibaba, mert a Nagymamáékhoz levitték a vizet és ezért sokat kellett fúrni. Szegénykém annyira behergelte magát, hogy végül beraktam egy negyed órára az ágyába lenyugodni, mert ott nem tehetett kárt magában az ide-odacsapkodással. Délelőtt így itthon voltunk, épp csak a fürdőszobát tudtam kiporszívózni, már rám akaszkodott a kicsi Életke és muszáj volt kényeztetni. Aztán eljött az ebéd ideje, rohangáltam a melegített kajlával Nagyiék és köztünk, mert hol itt fúrtak, hol ott, de végül mire megkajáltunk, már lekerült a réges-régi bojler is és a felfordulásnak egyik pillanatról a másikra vége szakadt. Persze nem a számomra.

Letettem Pannimacit és elkezdtem dolgozni illetve takarítani. Rengeteg por szállt fel mindenfelé, de muszáj volt kicsit dolgoznom is, így elment az alvás idő, és mire megérkeztek Ipolyvölgyiék az utolsó kenetet feladni a kollektorra, még csak a konyhai polccal és a cipőtartóval voltam kész. Viszont jó hír, hogy alig látszik a kupis rész :)

Megérkeztek, Pannika felébredt és aztán alig hogy elmentek, kihasználva, hogy már negyed órája nem esik, már indultunk is a játszóra, előtte bicajoztunk persze. Jól elvoltunk, majd hazajöttünk és akkor jött a megmentő ötletem. Végignéztem a lakáson és eszembe jutott, hogy megkérem Nagyit, szórakoztassa egy kicsit a gyerkőket, amíg kitakarítok. Az ötlet bevált, Nagyi egy órán keresztül fent volt nálunk és a Gyerekek annyira örültek neki, hogy engem békén hagytak takarítani :) Letakarítottam a lépcsőt, merthogy felülről kell mindig kezdeni, majd jött a konyha elpakolászása és kitakarítása (mosogatógép, stb.)
De! Közben Csucsukám kitalálta, hogy fessem ki olyanra, mint amilyen a Leó volt a szülinapi buliján. Huhh... Annyit tudtam, mivel a Vilike mondta, hogy pók. Először felfestettem az arcára egy pókot, de ettől sírógörcsöt kapott, hogy a Leó nem oylan volt. Próbálkoztam és végül oylan jól sikerült, hogy nem is szabadott fürdésnél lemosni :)
Íme a két festett tündér:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése