2010. június 19., szombat

Első nap Apu nélkül


Hát, a vége felé járunk első Apu nélküli napunknak :( Nem volt annyira vészes, mint gondoltam, de persze a HIÁNY-t semmi nem pótolhatja, még a sikerélmény sem, hogy nem kaptam idegösszeroppanást sem én, sem a Gyerekek...
A nap első fele békésen telt, letakarítottuk a lépcsőt, le is mostam,kitakarítottam a lenti fürdőszobát, már amennyire lehetett (söprés.felmosás), utána fent is mostam kettőt, a Leó ágyánál kiporszívóztam, de Pannibaba megijedt, így nem folytathattam.
11 körültől már méhkassá változtak a Gyerekek mert Gábor jött volna, de késett, így végül ebédeltünk már, mire befutott. Sajnos elmentek a Fiúk, Pannikát letettem aludni, majd nekiláttam az új Hobbyművész Riportnak. Egy óra után szegény Pannika felsírt, mert bekakilt, már nem lehetett visszaaltatni, így véget ért a munka. Kínlódtunk, ettünk, kínlódtunk, ettünk, majd sétáltunk egyet, ettünk az esti meccshez chipset, majd hazajöttünk és folytattuk a kínlódást :) Megjöttek a Gyerekek, Leónak a bepakolást befejeztem, és végre fürdetés, egy rövid kínlódás, majd alvás! Most már a meccset nézzük én meg itt gépelgetek, mert HIÁNYZIK A FÉRJEM!!! Senki nem simogatja a lábamat meccsnézés közben :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése