2010. június 20., vasárnap

Második nap Apu nélkül


Egész jól telt a nap, megállapítottam, hogy teher alatt nől a pálma, azaz amióta nincs itt az én életem értelme, legigazabb társam, drága egyetlenem, hogy levegye rólam a terhek felét, hatékonyabb vagyok... Annyi mindent csináltam ma a gyerekekkel (a kiabálást is beleértve), amennyit egy hét alatt nem szoktam és még ki sem purcantam. Majd biztosan holnap :) Olki hajnalban lelépett Ausztriába iskolai nyelvoktatás keretén belüli tapasztalatszerzésre. A kicsik szinte azonnal felébredtek, hogy én leültem dolgozni, majd reggeliztünk, elsétáltunk a templomba (babakocsival, amit lecipeltem a Tündérlépcsőn), sikerült áldozni is, mert annyira sokat nem késtünk és a Gyerekek is jól viselkedtek, utána pedig rég nem látott ismerősökkel beszélgettünk. Voltunk fagyizni is, buszoztunk is, pakolásztunk, átrendeztük a hálószobánkat (lesz majd nagy meglepi Apucinak ha hazajön :)) Délután szundikáltunk is, utána pedig még a játszóra is kimentünk! Biztos csak azért, mert Vilike azt kérte a Szűz Máriától, hogy menjünk ki a játszóra és fagyizzunk is. Bár ő nem tartotta be az ígéretét, hogy majd szót fogad nekem. No mindegy, nagyon jó volt a játszin és az este is ideálisan telt. Nem beszélve arról, hogy megírtam a fránya riportot, holnap már csak át kell javítgatnom, képválogatás és -szerkesztés, jóvá kell hagyatnom, és már repülhet is a hírlevél! JEEE, talán belefér a Pannika mostani szák másfél órás alvásidejébe :)
Apuci eközben egy vadászmicsoda 200. évfordulóját ünnepelte Ausztriában és IVOTT! Két korsó sört és két rövidet hozzá :) Úgy megnéztem volna, biztos nagyon édes volt. HIÁNYZIK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése