2010. július 4., vasárnap

Biciklizni voltunk! + Nagyrét

Tök jó volt ma! Elmentünk bicajozni a Gyerekekkel, vagyis 4-ből hárommal, mert a Csucsu a Gáborral volt. Először úgy terveztük, hogy majd a Duna-parton végigmegyünk egészen a Kopaszi gátig, de végül beértük egy környéken tartott kisebb bemelegítő edzéssel, mert ebéd után akkorát aludt Pannibaba, meg olyan jó volt megnézni a fiúkkal a Terminátor 2-t, hogy későn indultunk. Minden esetre nagyon jó érzés volt így családosan nekiindulni a környéknek és még magam is meglepődtem, hogy mennyire élveztem. Sajnos el vagyok szokva az ilyenfajta mozgástól, pedig kiskoromban imádtam. Amikor kifulladtam, úgy mentegetőztem a férjemnek, hogy kicsim, próbáld meg egy 40 kilós hátizsákkal, mennyire élveznéd a hegymenetet :) Tudniillik 30 kiló súlyfelesleg + én vittem a 10 kilós Pannibabát :) Hát, kemény volt, de annál nagyobb sikerélmény! Meg is jött a kedvem a rendszeres bringázásokhoz. Ja, és összefutottunk a csabával és verával is, ami szintén tök jó volt!
Tegnap is mozgalmas napunk volt. Délelőtt a Nagymezőben voltunk egy grafikus- festőművésznő festményeiért, utána pedig elvittük neki, a Nagyrét mellett lakik, úgyhogy mi is kifeküdtünk egy kicsit. Vittük a két kicsi fiú bicaját és élveztük a zöld teret. Csodálatos volt, remélem még sok ilyen hétvégénk lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése