2010. július 20., kedd

Kókuszvíz :)


Na, ma végre rábírtam magam és megkóstoltam hidegen is a kókuszvizet! Szerencsére a hideg tompítja az alapízét és egész finom így! Frissít és remélem jót is fog tenni. Mától fogva minden nap megiszom egyet, mert jót fog tenni a vesémnek. Amúgy is az elmúlt napok vidám-szomorú ünnepei (temetés és keresztelő) után nagyon jót fog tenni egy kis tisztítás. Keresztanyu, ha olvasod, írhatsz pár sort nekem a kókuszvíz hasznáról, akár megjegyzésben is, hátha más olvasókat is érdekel a jövőben, vagy küldj egy jó linket és felteszem!!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Na, Keresztanyu, Te már meg is írtad ezt januárban, én pedig idelinkelem :) http://holisztikusgyogyulas.blogspot.com/2010/01/egy-uj-kedvenc-kokuszviz.html

    VálaszTörlés
  2. Igen, Kecsaj! Már írtam néhány szót a kókuszvízről. Amit viszont fontos hozzátenni - a képed kapcsán jutott eszembe -, hogy ez a kókuszvíz, amit iszol, az a zöldkókusz leve... egy másik fajta kókuszé, nem az a fajta kókusz, amit a képen látunk (annak a leve a kókusztej...).
    És pont tegnap tettem fel újabb tapasztalatokat, eredményeket a Cocwell kapcsán:
    http://ortomolekularis-medicina.blogspot.com/2010/07/mar-megint-kokuszviz.html

    VálaszTörlés
  3. Ja, egyébként örülök, hogy hidegen meg tudod inni... :) Tényleg jót fog tenni a pici szervezetednek. :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Jajjaj pedig azóta már én is utána olvastam... de már csak a megjegyzésed miatt sem cserélem le a képet, mert így mindenki tudni fogja, hogy másfajta kókuszból nyerik ezt a nedűt :)

    VálaszTörlés