2011. június 8., szerda

Zöld Pardonban jártam...

Azok kedvéért, akik nem olvasták a Facebook-on, itt is leírom, milyen tanulságos estém volt a Zöld Pardonban nem olyan régen :)
Tanulságok:
1. a mai tinik (iskolaszezonban) 23 órakor kezdik a bulizást - ez azért rémisztett meg, mert Olivér lassan ebbe a korba lép és én előre rettegek illetve arra gondoltam, hogy ha ennyi szülő nem bírja visszatartani a gyerekét, hiszen holnap iskola van, akkor valószínűleg nekem sem fog olyan könnyen menni...
2. öreg vagyok már a bulizáshoz és túl sok a gyerekem - hajnali egyre értem haza (4 sört ittam, finomat) és fél hétkor már ébreszteni kellett az iskolás gyerekeket, reggelit kellett nekik adni, csomagolni kellett nekik és nyolcra már oviban voltunk, stb. és én fél kilenckor már a délutáni szundikálásról álmodoztam Pankával és arról, hogy nem fáj a fejem... rosszabbul bírom az éjszakai életet, mint 4 éve!!!!!!
3. éjszaka végképp ne indulj haza BKV jegy vagy bérlet nélkül, mert minden ajtóban áll egy ellenőr - a Zöld Pardontól az Andor utcáig sétáltam, majd végül hívtam egy taxit, aki két buszjegy áráért hazahozott :))) éljen a TAXI 2000!!! vagy inkább a TAXI1000 :)
4. még csomó mindent észrevettem-megfigyeltem, de nem tudom rendszerezni a gondolataimat - nagyon jól éreztem magam tegnap este, ami a kellemes társaságon kívül a Zöld Pardonnak is köszönhető :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése