2011. június 18., szombat

Sobri Jóska Kalandpark

Nagyon kemény egy hetünk volt, tele volt a Zoli megrendeléssel, mind határidős, sürgős, mellesleg csak két napja volt rá a Pünkösd hétfő miatt. De! Sikerült kiszórnunk mindent időben, nem volt csúszás, kapkodás, csak hajnali fél egyig dolgozás, majd csütörtökön még kiszállítás és csomagolás. Ennek eredményeképpen csak kettőkor tudtunk elindulni a gyerekek nyárnyitó meglepetésére, amit a Nagyi talált nekünk :)))

A Bakonyi Sobri Jóska kalandparkba mentünk a Gyerekekkel úgy, hogy azt mondtuk nekik, hogy egy kiállítás megnyitóra kell mennünk, ahol Apu türelemüvegeit állítják ki. Szegények itthon akartak maradni, de mi kierőszakoltuk, hogy jöjjenek :) Titokban pakoltam a ruhákat, kiszedtem belőlük, melyik a kedvenc úszónadrágjuk, a kaját is titkosszolgálati módszerekkel csempésztem be a hátizsákba, de végül csak elkészültem mindennel, úgy, hogy tiltakoztak az induláskor is, hogy nem akarnak jönni :)

Olivér saját bevallása szerint sejtette, hogy megint meglepetés kirándulásra készülünk (l. Prága 3 éve), mivel nálunk volt a bőrönd, amire azt mondtuk, hogy a türelemüvegek szállítására hoztuk magunkkal :D
Odafele menet persze volt egy kis elintézni valónk, meg megálltunk mekizni is - a Gyerekek nagy örömére -, de fél hat körül megérkeztünk a Sobri Jóska kalandparkba.
Ahogy közeledtünk, éreztem, hogy valami mesebeli helyet talált nekünk a Nagyi. Az egész egy völgyben található, egy gyönyörűen rendezett tó mellett.

A tó mentén mindenfelé különböző játékok és ügyességi szórakoztató eszközök találhatók. Sok közöttük teljesen ingyenes, ennek megfelelően a Gyerekek azonnal ki is próbálták. Szuperek a vízi játékok, az akadálypályák, a tutajok, a tó közepén található sziget, ahova nem csak tutajon, de hídon is át lehet jutni. Van egy csodálatos mesebeli játszótér ötletes fajátékokkal és van egy fűzfa labirintus is! Komolyan, fűzfák vannak úgy ültetve és kötelekkel rendezve, "fonva", hogy egy komplett kis labirintust adjanak ki.
Tehát első nap ezeket az ingyenes lehetőségeket próbáltuk ki.
kis tutaj, amin három gyerek fér el kb.
nagy vízi akadálypálya, itt 140 cm-es a víz
kicsi vízi akadálypálya, itt 1 méteres a víz

A szállás nagyon szuper volt, egy ötágyas + 1 pótágyas apartmanban laktunk, egy éjszaka 15 ezer forint volt, de tényleg nagyon kényelmes és szép volt. A fürdőszoba is és a konyha is kifejezetten kellemes meglepetés volt. Az éjszaka nagyon jól telt, a kinti nagy meleg ellenére bent kifejezetten jó volt a hőmérséklet, egy kicsi családi tv-zés után már aludtunk is fél hétig, amikor Pankának kipattant a szeme :)

9-ig kellett elhagyni a szállást, így elég gyorsan összepakoltam, megreggeliztünk és kiköltöztünk az autóba, hogy felfedezzük a park fizetős játékait. Nagyinak köszönhetően volt helyből 20 sobri bankónk, amit el is kezdtünk felhasználni :)
A vízi dodzsem nagyon bejött az egész családnak:

Emellett volt a hófánk pálya, ami szintén nagyon jó volt. Volt két száraz pálya és egy vízbe érkezős, a fiúk persze mindegyiket kipróbálták, 1 bankóért hármat csúszhattak. Vilikének azonban szálka ment a lábába, amitől teljesen elkeseredett, engem pedig felidegesített :( Viszont az álltasimogató és a szálka kiszedése véget vetett a rossz kedvnek :)

Aztán pedig ketté váltunk, mi a Pannival, Leóval és Vilikével elmentünk minivonatozni és fagyizni, Apu az Olkival pedig elment a drótkötélpályára. Az egy szuper dolog lehetett. Volt vagy ötféle pálya, amiket mind végigpróbáltak, átlendültek drótkötélen a tó felett, átmentek függőhídon is a tó fölött és megmásztak ezernyi fát és akadályt és túlélték és jó kis vízhólyagjaik lettek :) Még jó, hogy a Zoli jóelőre betett pár ragtapaszt a zsebébe (a javaslatomra :D).

Mi pedig mindeközben voltunk kisvonatozni, ahol egy ovis csoporttal szálltak fel a gyerekek, így 2 sobribankóért vagy negyed órát vonatoztak 5 perc helyett :)))
A Leó kipróbálta a vízen járó gömböt, amit a Zoli is kipróbált még a nap elején, szerintem a Leó volt az ügyesebb, ő majdnem 5 másodpercig állva tudott maradni benne :))))))

Ettünk finom fagyit is, Carte D'Or fagyi volt és nagyon ízlett, de Panka megunta és nekem adta a sajátját is, így kicsit már sok volt. Ittunk hűtött bodzaszörpöt, beültünk a hajócskába, Vilike végigment a nagy vízi akadálypályán, majd zárásként mehettek egyet (Vilike kettőt) az elektromos quadon is. Vilinek ez volt a kedvence :)

A Pannika pedig elszundított az ölemben. Olyan édes volt, éreztem, ahogy csúszik ki a karomból, mert már nem tartja magát, ezért megkértem a Leót, hogy ő hozza a háti zsákot és eldindultunk Apuciék keresésére. Szerencsére amikor odaértünk a drótkötélpályához, pont ott voltak és le is telepdtünk ott, amíg végeztek (másfél órát szundított a Macilány), Vilike kijárta a bébipályát (ingyen, biztosítókötél és sisak nélkül). Amikor végeztek, kiderült, hogy még maradt 8 sobribankónk, ezért a fiúk még mehettek dodzsemezni és hófánkozni, majd a Panka vonatozott egyet és búcsúzóul egy családi tutajozást csaptunk.

Így ért véget a napunk és öt körül hazaindultunk. Csodálatos élmény volt, de még érezzük ma is az izmainkat :)))