2010. január 30., szombat

Nagy hóesés és Zseni eltűnt!!!!

Hát, izgalmas volt idáig a nap. Először is hatalmas hóesésre ébredtünk. A közértbe seprűvel és hólapáttal indultunk el, mert reggelit azért be kellett szerezni valahogy. A kutya alig látszott ki a hóból, akkora volt a havazás. De ez semmi, mert azóta is folyamatosan esik, pedig már két óra van...
11 felé a Gyerekek kimentek a kertbe élvezni a havat, amiből védsáncokat építettek és dobálták egymást hógolyóval. Dél körül szólt a Leó, hogy a Zseni a hátsó szomszédba ment játszani egy másik kutyával. Igazándiból én nem hittem, hogy ott van, mert máskor már előfordult, hogy összetévesztettem a Zsenit a lenti kutyákkal. Magamban ennyivel elintéztem a dolgot, aztán letettük aludni Pannikát és mentünk Anyuékhoz ebédelni. Ebéd után szerettünk volna egy kis maradékot adni kutyusnak, erre nem volt sehol. Na, Apuék (Zoli Oli Leó) elindultak keresni, én pedig elkezdtem kiabálni. Közben eszembe jutott, hogy a Gábor is elindult a hegyre gyalog a Gyerekekhez ezért felhívtam. De közben folyamatosan kiabáltam a Zseninek, imre sokszori próbálkozás után visszakiabált egy férfi, hogy "Hahó! Van itt egy kis beagle!". Megkértem így távkiabálva, hogy vigyázzon rá, ameddig odaérnek érte. Szóltam a Zolinak és a Gábornak is, mindketten abba az irányba tartottak, így aztán majdnem egyszerre értek oda :))) A lényeg : akis rosszcsontkutya megvan és mindjárt hazaérnek. Pannibaba azóta is alszik :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése