2010. február 5., péntek

Za-Ba Art Kft. :) Zsuzsiéknál jártunk

Szerdán Zsuzsiéknál jártunk, és valami szuper volt!! Sajna nincs fényképem, mert sikerült pár hete a fényképezőt úgy a monitor mögé rejtenem a Pannika elől, hogy csak tegnap este találtam meg: )
Tehát Zsuzsiéknál jártunk, és olyan meghitt, nyugodt volt ott... A Barnus hihetetlen sokat fejlődött december-januárban, alig ismertem rá. Már én is értem a szavait és vannak olyan nagyfiús megnyilatkozásai, hogy csak lestem :) Igazán büszke vagyok a keresztfiamra (és szüleire is) ezért a nagy fejlődésért. Főleg így, hogy tudom, mennyi szeretet, odaadás , türelem és cselekedet van mögötte. Meséltem neki az Iciri-piciri mesét és olyan aranyos volt, mindent megértett, úgyhogy Zsuzsiéknak fel van adva a lecke, hogy akkora tököt találjanak, amibe Barnus is belefér :))) Dudu is nagy meglepetést okozott. Amilyen kis izgágának indult, olyan békés kedves, igazi második gyerkőc lett belőle. És tiszta nagyapja :))) Ahogy ült János bácsi ölében, annyira jó volt nézni őket együtt. Tényleg, mintha ismételné magát a természet.
Mint ahogy az előbbiekből is kiderült, ott volt Zsuzsi apukája is, így gyorsan oda is adtam neki a pénzt a cégalapításra - hogy a kocka el legyen vetve - és megbeszéltük a részleteket. Sajnos a BZ Art Kft. név foglalt, így lehet, hogy bár vicces, de Za-Ba Art lesz a nevünk!! Annyira izgalmas!! Remélem ügyesen fogjuk csinálni, és egy év múlva már menni fog a dolog. Azt már most megfogadtuk, hogy megpróbáljuk a lehető legtisztábban csinálni és nem az lesz a lényeg, hogy hirtelen meggazdagodjunk, hanem hogy elégedett emberekkel legyünk körülvéve, legyen egy fix vevőkörünk, akik szeressenek velünk dolgoztatni és egy picit több pénzünk legyen, hogy ne okozzon gondot a gyerekeket karatéra járatni vagy nyaralni menni... Tényleg hihetetlen csoda a gyereknevelés, de sajnos munkaerőpiacilag mindketten hátrányban vagyunk. Ezen próbálunk változtatni!!! Reméljük sikerülni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése