2010. február 8., hétfő

Családi Farsang a Nádasdyban

Szuper hétvégénk volt, csütörtöktől elkezdve már jelmezkészítési lázban égtünk, csütörtökön főleg elméletben, majd pénteken végre gyakorlatban. Persze minden az utolsó pillanatban kristályosodott ki, ahogy az lenni szokott, de végül mindennel időben elkészültünk, pedig nagyon beteg voltam :( A torkom annyira fájt, hogy elmentem orvoshoz!!! Kaptam egy elég erős fájdalomcsillapítót és homeopátiás szert is, de nagyon lassan javultam. Erről elég ennyi, végre tényleg jobban vagyok.
Tehát: a Leónak osztályfarsangon Állatkerti útmutatók voltak és persze mi más lett volna a Leó, mint oroszlán :) Ehhez már jó előre kitaláltam, hogy a Hobbyművész Eberhard Faber állatos arcfestőjét fogom használni, mert ahhoz volt leopárdos lépésről-lépsére leírásom is. Gondoltam, nem nagy cucc leopárdból oroszlánt csinálni :)
Hát, így sikerült:









Szerencsére a Zoli tök jó anyagot tudott venni a lenti Röltexben, így abból készítettünk a két kezére és a lábaira "bundát", vagyis pontosabban Apuci varrta varrógéppel, mert nálunk ő ért a varráshoz. Én csak fércelni tudok :) A farkát is megcsináltuk, barna ruhát vett fel és ilyen lett a végeredmény, szerintem nagyon helyes:
Muszáj idetennem, ahogy Apuci varrógépezik, mert rettenetesen büszke vagyok rá :)

Na, a Leó volt a könnyebb eset, mert az Olivérék viszont Mesepanoptikumot adtak elő, amihez ő Dart Wadert választotta. Hát, kemény dió volt. A sisak végül egy kekszes dobozból készült, amit középen kivágott a Zoli az arcrésznek, majd megmelegítette és meghajlította. Ezután jött za én ötletem, hogy a kartonból legyen a lelógó rész, ami a válláig tart. Ezt papír ragasztószalaggal rögzítettük, majd az egészet "kifestettem". Ez nagyon hálás feladat volt a Permapaque filccel, mert fényes lett a műanyag felületen és tökéletesen fedett. Fekete ruhát vett fel, és a Zoli szintén a Röltexben vett megfelelő méretű fekete anyagot, amit megkötöttünk a nyakán. A bonyolult álarc részt egyedül a Zoli csinálta valamikor már későestébe nyúlva, kemény kartonból. A végeredmény ilyen lett (Dart Olki):

Mivel a Leó egyéniben is szeretett volna indulni, ezért leszedtük a tavalyi Wall-E jelmezét, amiben fel is lépett és nagy sikert aratott:

És persze Csucsu sem maradhatott ki a jelmezbálból, de őt a Nagyiék öltöztették, mert ő kalóz lett a Leó régi Disney-s jelmezében, ami már csak őrá jó, ő ilyen nagy kalóz lett (persze azért kifestettem egy picit):
A dologra még rátett, hogy bevállaltam, hogy készítek szendvicset a büféhez, úgyhogy reggel a gyerekek öltöztetése és útnak indítása után ez volt a következő lépés. Hát ilyen volt a mi kis farsangunk, pénteken is jön a folytatás az ovis farsangon, ahol Vilike lovag lesz :)))

Ja, a lényeg, a Leóék osztálya lett az első az alsós csoportversenyben, és ilyen finom tortát nyertek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése