2009. december 7., hétfő

Elmaradások pótlása 1.

Sajnos nagyon elfoglaltak voltunk az elmúlt hónapokban (is) ezért elhanyagoltam a blogomat. Azt sem tudom, mihez van képünk és mihez nincs, így nem is tudom, hol kezdjem. Úgy láttam, október 9-én írtam utoljára de már akkor is pótoltam. A képek között találtam egy olyan mappár, hogy október 3-4. Akkor most erről a két napról. Nagyon fontos volt számunkra ez a két nap.
Péntek este megérkeztek a Dávid bátyámék és nálunk aludtak!! Nekik lehet, hogy nem volt olyan pihentető az élmény, de nekünk nagyon sokat jelentett, mert kicsit úgy éreztük, hogy négy gyerek ide vagy oda, nem vagyunk kirekesztve annyira mégsem az emberek körforgásából :)))

Nagyon kedvesek voltak a Dávidék, és Pannikát (leendő keresztlányukat) is nagyon körbeszeretgették. Egy szó mint száz, jól esett, hogy nálunk voltak. Szerencsére ez még megismétlődött a következő hétvégén is és azóta is többször. Remélem a nálunk töltött napok nem szegték a gyermekvállalási kedvüket :)))
No és azon az október 3-4-i hétvégén más is történt velünk: meglátogattak minket a Ricsi és Pibike!!! A három egyetemi barátom közül kettő (a harmadik Nyanyi lenne, de ő most babázik illetve feltáratlan konfliktusuk van Ricsivel, ami számomra érthetetlen...)
Tehát meglátogattak minket, és bár ittunk egy hajszálnyi unicumot :), azért alapvetően a gyerekekről szólt (ismét) minden!! Kis beszélgetést követően megettünk kb. két kiló krémest :), majd elvittük a Zseniállatot sétálni!! Közben is beszélgettünk, bepillantást nyerhettek Pibikéék szürke hétvégéinkbe, de azt mondták utána, hogy tök jó volt és jönnek majd máskor is! Nagyon remélem :)
Ha rosszindulatú akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy hiszem, ha látom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése