2010. április 11., vasárnap

Húsvét és kertészkedés

Hát, elég gyorsan elérkezett a Húsvét ideje és annak megfelelően hamar el is múlt. Most nem volt igazi előkészület, éppen csak bevásároltunk, mert igazándiból a túlélésért küzdöttünk :))) A vállalkozás heti egy rendelést hozott első hónapjában, ami nem egy rossz eredmény, azonban vissza is forgattuk azonnal a nyereséget, így kicsit még a privát zsebünk is megérezte, hogy vállalkozunk.
A Húsvét inkább érdekesen, mint egyértelműen jól telt. Nem volt semmiféle templom benne, mert nem volt rá időnk és a Gyerekek is a Leó törése miatt most kicsit zaklatottabbak voltak.

Férjem kiállt a gyerekekért Anyukámmal és a cigarettával szemben én pedig kiálltam a férjemért és a gyerekekért szintén a cigarettával és Anyukámmal szemben. Így a Húsvét szombat telve feszültséggel, viszont végül béküléssel telt. Egész nap készítettük Pannibaba homokozóját, hogy itt fent is tudjon majd szépen homokozni és ki tudjunk menni kertészkedni, tevékenykedni, vagy csak ki tudjon menni, ha úgy tartja kedve. Férjem fűrészelt és szögelt én csiszoltam, festettem, Pannika sétálgatott és néha ölbe kéredzkedett :) A Gyerekek úszni voltak, majd este jöttek haza. Végül Anyuéknál voltunk egy órácskát, majd lefeküdtünk aludni.
Vasárnap reggel viszont a Nyuszi fészket rakott a kertben és nem is egyet! Hanem nyolcat összesen. Minden Gyerkőcnek két-két fészket, így nagy volt az öröm :) ,Vasárnapra már bedugult az orrom és álmosabb voltam, mint szoktam, de azért a sok alvás mellett kiültettem nagy cserépbe a paradicsompalántákat, Anyukámmal együtt. Jó érzés volt, hogy kit tudtuk rángatni kicsit a főzés-cigaretta-számítógép háromszögéből...


Hétfőn Kovácsiban ünnepeltünk, de sajnos beteg voltam, csupa nátha és fáradtság, alig bírtam ébren maradni és a gyomrom is rossz volt. Szegény Olki ugyanúgy, Pannika szintén, csak neki még a szerdai oltás is benne volt a kalapban. Aztán hazajöttünk és itt már vártak minket a Lujza és a Vilma:))) Olyan aranyos az a két kislány, imádom őket :))) Tehát Húsvét ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése