2010. április 11., vasárnap

8. squashunk a Sportmaxban!

Már nyolcadszorra voltunk az én drágámmal squasholni, de most új helyre mentünk, mert a Hotel Griffben egyszer nyolcra mentünk, mert nem volt máskor hely, és elfelejtettek szólni, hogy akkor 3200 Ft lesz 2200 Ft helyett. Apró hiba, de nekünk akkor is rosszul esett... Tehát most 2600 Ft-ért kipróbáltuk a Sport Maxot a Tóvárosban és állati jó volt! Bár meleg volt, mert szerintünk nem ment alégkondi, mégis nagyon jól éreztük magunkat. Tény, hogy meg kellett venni a labdát 770 Ft-ért, de a férjem első ütése a lámpán végződött és onnan kiesett egy - gondolom - már régóta ott pihenő felütött labda, így azonnal megfialt :)))
Tehát kicsit többet izzadtunk, de én például ennek még külön örültem is, és nem utolsó sorban megdöntöttük rekordunkat: 42-t ütöttünk egyvégtében!! Pedig nem volt egyszerű átszokni a piros pöttös labdáról a két pöttyös sárgára :))
Holnap még megyünk a Hotel Grifbe, de valszeg átpártolunk, bár nekem nagyon szép emlék a Hotel Griff is és tényleg olcsóbb, meg otthon éreztem már magamat.
Ja, és a Sport Maxban kapunk törölközőt és ingyen használhatjuk a finn szaunát és a relax ágyakat, ami nem tudom milyen, de ha valakinek vannak tapasztalatai, kérem írja meg nekem :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése