2009. szeptember 5., szombat

Elkezdem a TÖRTÉNETET


Ma, 2009. szeptember 5-én szombaton reggel 6-kor elkezdem írni a blogomat, mert a négyből két gyerek is felébreszetett és már nem tudok visszaaludni.
Néha szívesen mesélnék névtelenül a lelki életemről, de szerintem akkor csak depresszióba esnék, inkább azzal törődök, ami kézzelfogható és hatalmas öröm forrása lehet: A CSALÁD.
A mi családunk nem szokványos összetételű, mert elváltam. Ez elég riasztó szó lehet sokaknak, de manapság már szokványosnak mondható.
Tehát elváltam és újra férjhez mentem, ennek köszönhetően a családunk nem hagyományos. A férjemnek nincsen gyermeke, így helyből négy emberhez kellett megtanulnia alkalmazkodni, de neki sikerült, mert különleges ember.
Tehát most vagyunk mi hatan és a volt férjem. Attól, hogy elváltunk, ő ugyanúgy a fiúk apja maradt, és beengedjük, ha jön értük szombatonként és együtt kávézunk, és meghatározza a családunk programját.
A napjaink amióta suli van (három napja), szigorú "rendben" telnek, mert a gyerekeket vinni kell iskolába és oviba, utána pedig mindketten itthon dolgozunk. Zoli türelemüvegeket készít, (www.turelemuveg.hu) én pedig két honlapot és webshopot tartok karban, mindeközben pedig gondoskodunk szerelmünk gyümölcséről Pannikáról :)
De ma sem alszanak ám sokáig a gyerekek, mert Olivérnek (ő a legnagyobb 11 éves) jelenése lesz a Borfesztiválon. A Gábor is jön rá, ha minden igaz, mi is ott leszünk a felvonuláson meg a fellépésen. Délután meg jön másodszor is válófélben lévő barátném, aki megcsinálja a körmeimet. Mert négy gyerek mellett is szükségem van egy ilyen luxusra!! :) Mára ennyit, megyek kelteni a családot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése