2009. szeptember 24., csütörtök

Babával BKV-n, forgatás és megannyi izgalom :)


Tegnap megtörtént az első kiruccanásunk Pannikával. Kettesben mentünk meglátogatni a Nyanyiékat, akinek még áprilisban született a Gáborkája és azóta csak fényképen láttam. Nagyon messze laknak tőlünk, de úgy döntöttem, hogy most vagy soha, nem halogatok. Vettünk 6 buszjegyet 1800 Ft-ért (mert dolgoztam és így van GYED-em és nem kapok kismamabérletet) és nekivágtunk. Vittem az útra pelenkát, popsitörlőt, két tárazás teát, banánt, egy üveg bébiételt, játékokat, váltás ruhát, tehát felkészültem. Ja! Ölben vitelnél döntöttem, mert a hordozó kényelmetlen, mert Pannika nincs hozzászokva, a babakocsit meg nem lehet mozgólépcsőn vinni.
Pannika a 18-as villamoson nagyon érdeklődött. Volt néhány néni, akiknek nagyon tetszett és Pannika persze ezt élvezte és nagyokat kacagott. A Döbrentei térnél azonban lemerült az elem és elaludt a kis angyal :) A metrót végigaludta és végül az Örs vezér téren ébredt fel. Onnan még egy negyed óra volt busszal és meg is érkeztünk.
Hát, a Gáborkánál nyugisabb Babát talán csak a kis keresztfiamat, Barnust láttam. Olyan aranyosan nézelődött, könyökére támaszkodott, pislogott jobbra-balra. Biztos érdekes volt neki, hogy egy alig nagyobb baba mászkál körülötte. Pannika hirtelen olyan nagylány lett, pedig még ő is csak baba. Nagyon aranyos volt, pedig hát elmaradt a jó nagy délelőtti szundija.
Olyan jó volt végre barátnővel beszélgetni. Nyanyi nagyon jól néz ki, teljesen átitatja az anyaság boldogsága! A lakásuk is nagyon szép, a konyháját egyenesen elirigyeltem! Ja, finom barackos-sajtos csirkemellet ebédeltünk krumplival és Pannika is csak úgy követelte., annyira ízlett neki Olyan kedves volt akkor is. Aztán eljött a nagy pillanat és elálmosodott. No, el is indultunk, így csupán két és fél órát voltunk, de megérte a nagy utazást! Ismét a metrón dőlt ki, majd a Moszkván kerestük az 56-os villamost, ami már rég megszűnt, így feleslegesen vártunk rá negyed órát :) Sebaj, a 18-assal elmentünk a Savoya parkig majd Apuci jött is értünk, hogy hazahozhassuk a rakás gyerkőcöt.
Itthon jött az újabb izgalom. 18-ra vártuk a TV-seket, mert az Apuci benne lesz a TV-ben a türelemüvegeivel www.turelemuveg.hu :) Megérkeztek, a gyerekek rettenetesen fel voltak dobva, majd másfél órát forgattak és elmentek :( Pedig a gyerekeknek megígértem, hogy még találkozhatnak velük :( Sebaj, majd a végeredményt láthatjuk!!! No, ennyi történ tegnap. Izgalmas nap volt ismét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése