2013. január 19., szombat

Reggeli émelygés

Egy nagyon érdekes összefüggésre figyeltem fel!
Amióta babát várok, elég erőteljes hányingerem volt reggelente. Szenvedtem tőle, mert csak evés közben nem volt hányingerem, így egyre többet ettem és többször és híztam és szenvedtem.
Újévkor viszont elhatároztam magam, hogy változtatok és megrendeltem az Update1 egész napos egész hetes menüjét, hátha segít elindítani egy jobbfajta táplálkozás irányába (kiegyensúlyozott vércukorszint finomított szénhidrátok nélkül, stb.). A xilitet már bevezettem, nem szoktunk édes szörpöket, kólákat inni, kávét is xilittel iszom, van szénhidrát csökkentett liszt is itthon, tehát már elkezdtem törekedni, de mindig becsúszott valami finomított szénhidrátos kaja.
Amikor először megérkezett a csomag, elcsodálkoztam, hogy az ebédhez nincs leves, az adagok is kisebbek, mint amiket én enni szoktam, de tény, hogy nem fogytam az addigi étrendemmel. Az új étrendben pl.: estére mindig valami leves volt vagy pár szelet pászka egy kis felvágottal vagy salátaféle kis hússal, tehát olyan kaja, ami régebben nem lett volna elég.
Le is vontam a következtetést: jóval többet ettem addig, mint amit szabadott volna. Az első két nap után viszon észrevettem egy csodálatos mellékhatást: megszűnt a hányingerem!!!
Érdekes volt, hogy még meg sem éheztem, már elérkezett a következő étkezés ideje és jól esett büntetlenül enni egy kis gyümölcsjoghurtot. Viszont azt is tudtam, hogy ezt a fajta étrendet max két hétig engedhetem meg magamnak, különben nem lesz hóvégére pénzünk. A rántás és krumpli nélküli leves nem okozott gondot, eddig sem használtam rántást vagy ha igen, akkor Norbi lisztből, a xilites joghurt gyümölccsel sem, mert már bevezettem, az áthidalásra meg gondoltam rendelek update bucit.
A második héttől így áttértem csak az ebédre és rendeltem mellé még egy-egy update bucit, reggelire vagy vacsorára, ahogy épp összejön. Nagyon érdekes volt, mert most normál mennyiségű ebédet kaptam, tehát az egész adag főétel a levessel általában elég volt úgy, hogy vacsorára is maradt belőle, pedig hétfőn és kedden a Panka is velünk evett, tehát hárman ettünk két adagot és még úgy is maradt.
Estére vagy bucit ettem vagy maradékot vagy joghurtot gyümölccsel vagy salátát.
Tegnap viszont elfogytak a tartalékok én pedig bolognai spagettit főztem a gyerekeknek vacsira és én is ettem belőle. És sajnos picit többet is, mint kellett volna, mert olyan finom volt (én meg olyan hülye!).
Sajnos ennek most iszom meg a levét, mert visszatért a hányingerem és még egy kis fejfájás is társult hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése