2011. február 18., péntek

Nyugalom, békesség, egészséges életre való törekvés

 Január óta tényleg rengeteget változott az életünk és állítom, hogy előnyére. Az csak az érem egyik oldala, hogy tegnap 3 sört megittam az Egri borozóban és hajnali egyre értem haza és ma másnapos vagyok, de mindemellett úgy érzem megtaláltam a helyem a nagyvilágban. Tudom, illett már négy gyerkőccel a vállamon :)
A másnaposságot egyébként üdítő színfoltnak érzem egyébként teljesen puritán és gyerekek által elszigetelt életemben :)))
Tehát január óta apránként átálltunk a céges életre. Szigorú pénzügyi dobozolások, könyvelések, szoros munkatempó, folyamatos fejlesztések, gondolkozás, kommunikáció mindenféle emberekkel az ország különböző tájairól...
Nagyon szórakoztató és rengeteg tapasztalat. A pénz nem vet fel minket, de egyelőre még nem kellett kölcsön kérnünk és ez számunkra pont elég. Tehát elégedett vagyok-.
Mindemellett hatalmas öröm számomra, hogy újra megtaláltuk egymást a Pannikával. Most már egy hete minden délután együtt szundizunk, aminek köszönhetően Panka is átaludta az éjszakákat, aminek köszönhetően én pedig eszméletlenül kezdek erőre kapni.

A fiúkkal is tök jó, hogy rengeteg dolgot csinálunk együtt és együtt buszozunk és beindult a karate is, mozognak, sikerélményeket gyűjtenek, időben alszanak és esznek és egyre inkább tudok vigyázni az egészséges táplálkozásukra is.
Pl.: múlt héten bevezettem a barna, részben teljes kiőrlésű kenyeret a fehér zsömle helyett, a natúr müzlit Xilittel (ez egy természetes, alacsony glikémiás indexű cukor, fél kiló 1200 Ft, ami olcsónak számít) esszük, kifejlesztettem a házi gyümölcsjoghurtot, szintén natúr joghurt xilit és gyümölcs, a Gyerekek szeretik és én is nyugodt vagyok. Ja és a biobuláta és bioköles chips helyett, de azért néha persze chips is van. Már csak a párizsit és a szörpöt kéne valahogy helyettesíteni. Mondjuk a suliba következetesen üres üveget visznek és igyanak vizet. Hülyeségnek tartom a cukros szarokkal tömni őket. Tök durva, mert karatén van egy nagymama, aki szeretete teljében karaténként vagy 2000 forint ára cukros-zsíros egészségtelen szart ad a két unokájának (fél-fél liter gyümölcslé szerűség + péksütemény + édesség + az automatából valami forró gejl szar), akik mindketten el vannak hízva Én karaténként 500 Ft ára biokölest veszek a fiúknak, néha Verbena cukorkát, egy zacskó 150 Ft, cukormentes, gyógynövényes + mindig viszek 1,5 liter tiszta vizet, mert mozgás után a cukros lé nem oltja a szomjat. Így hármunk közül legalább csak én vagyok elhízva :D

Több időm van a  háztartásra, aminek köszönhetően átrendeztük a lakást és szerintem jóval otthonosabb lett a mi kis fészkünk :) Persze rengeteg a tennivaló a cég körül is, de egyelőre azt is sikerélményként könyvelem el, hogy el tudok pakolni vacsora után és mosogatást tudok elindítani, mosni tudok, nem félálomban, elalvás közben jut eszembe, hogy basszus a mosás a gépben maradt...
Azonban a Férjemmel kevesebb időt töltünk együtt. Ez eleinte a bizalom megingásához és távolodáshoz vezetett, de valahogy minden megváltozott februártól kezdődően. Sikeresen alkalmazkodtunk az új életünkhöz.
Most viszont mennem kell, így félbehagyom az írást és megyek fürödni, hogy csökkenjen a másnaposságom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése