2010. október 25., hétfő

Munkám, avagy az Online Marketing

Ma egy bizonyos körülmény folytán más megvilágításba került magam számára is a munkám. Egy beszélgetés közben felmerült, hogy mennyire önállóan is végzem a munkám, és bár az eredmények engem igazolnak, túlzottan önálló vagyok. 
Önállóság vs. függés - szubjektív
Ez ébresztett bennem gondolatot. Hiszen aki a weben dolgozik, hogyan is lehetne önálló? Az én életem arról szól, hogy kielégítem a különböző csoportok igényeit. Van egyszer a főnököm igénye, van a kollégák igénye, van az olvasók igénye, van a vásárlók igénye és nem utolsó sorban van a saját igényem. Összesen ennyiféle igénynek kell megfeleljen a munkám: legyen szép, informatív, legyen jó a honlapok látogatottsága, legyen jó a webshop forgalma, legyen fent minden újdonság, hír azonnal és legyen minden profin megoldva, gördülékenyen és mellesleg még a gugliban is jó helyen legyünk + minderről írásos bizonyítékot is szolgáltassak nem csak magamnak. Ettől még önálló vagyok, de mégis függök. Függök a statisztikáktól, az emberek véleményétől. 
Szubjektív - munkapiaci önmeghatározásom
Valahogy megakadtam ebben az egészben. A munkahelyem nem motivál a fejlődésre. Hiszen az adatok fejlődése ellenére még mindig ugyanott tartok, ahol 2 éve: oldjam meg, ha van ötletem, no irányítás, csak a felelősség. Most szeretnék már végre újabb fogásokat, dolgokat tanulni, profi emberek irányítása alá kerülni. Persze nem nagy ördöngösség ez az egész online marketing, hisz itt is az EMBER van a középpontban, de ettől függetlenül van még mit tanulnom, és szeretném is látni, hogy csinálják a profik. Szeretném tudni, hogyan működik ez a nagyvilágban, hogy lássam, mit érek. Sajnos jelenleg bele vagyok szorítva egy szerepbe, ami nem én vagyok... még. Én pontosan tudom, hogy jelenleg mi és ki vagyok. Most csak egy szempont: munkapiaci szempontból én a lelkes, örökké tanuló, önálló gondolatokkal is rendelkező lojális személy vagyok. 
Célom
No mindegy, a héten kiderül, mit tartogat számomra a jövő... Szeretnék még magabiztosabb lenni a megszerzett tudástól. Még önállóbb? Nem hiszem, inkább tényleg csak TUDNI szeretnék dolgokat, hogy jobban szolgálhassam a körülöttem lévők érdekeit (felhasználó, főnökség, kollégák), mert én akkor vagyok elégedett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése