2010. május 2., vasárnap

Anyák napja...

Jó zsúfolt hétvége van mögöttünk és a változatosság kedvéért betegség is van, Zoli kezdte kedden, majd péntekre én is elkaptam, tegnap már délutáni aludnom kellett, és persze ma is. Tegnap ugyebár május elseje volt, illett volna valamiféle majálist produkálnunk, de olyan beteg voltam, hogy sem erőm sem kedvem nem volt nagy mulatozáshoz. Így a délután szundit követően elmentünk sétálni és a játszón kötöttünk ki végül. Ja de persze a hülye kis Zseni megint megszökött, felmászott a kerítésre és átment a Gabikáékhoz, ahol a Brúnóval bulizott egy nagyot szegény Gabi néni legnagyobb örömére... Ezután hazahoztuk és felhívtuk azokat, akik megtalálták, hátha kell nekik. Időt kértek. Az az igazság, hogy mivel a kis hűtlen állatka ma is ugyanezt csinálta, holnap szerintem felhívjuk az állatorvost és szólunk, hogyha kell valakinek ilyen korú beagle, akkor viheti. Nekem ez a kutya sokkkkkkkk...
Tehát kutyuról ennyit...
Mai nap 8 körül keltett az Olki egy csodásan finom tejes kávéval... Igazi anyák napi kávé volt, sosem fogom elfelejteni, annyira kedves...
Utána mentünk templomba, lesétáltunk természetesen elkéstünk, majd jött a Gábor értük, hazajöttünk és indultunk is Kovácsiba. Vettünk szép virágokat az Anyukáinknak, finomat ebédeltünk, aztán megint elaludtam. Amikor felkeltem ott voltak a Györgyiék, akiktől a szülinapomra kaptam ajándékot, csupa kényeztető dolgot és egy gyönyörű csokrot!
Itthon pedig Olkitól kaptam egy általa keresztszemes hímzett rózsát!Ki is tettem a munkagépem mellé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése