2010. március 9., kedd

Téli kert szó szerint :)

Február utolsó napján elkezdtem megvalósítani egy nem olyan régi tervemet, mely szerint úgy megpróbálom hasznosítani a téli kertet, hogy hű legyen a nevéhez. Még hó elején vásároltunk különböző zöldségmagokat és szaporító földet, volt itthon egy rakás mini cserép még a hobbyművésztől, így minden összeállt, hogy ültethessek. Szépen felírtam egy kockás füzetbe, hogy mit hogyan ültettem el és azóta is figyelemmel kísérem a növekedést. Ültettem póréhagymát, jégsalátát, zöldborsót, paradicsomot és uborkát. A paradicsomot, mivel úgy olvastam, hogy 20-22 fok kell neki, a radiátor közelében, néha rajta nevelgetem és úgy tűnik, nem eredménytelenül. A 2-3 magból szinte mindegyik cserépben kinőtt 2 kis levelecske. A többi növénynél is elkezdődött a növekedés, de lehet, hogy azokat is közelebb kellene a radiátorhoz tennem, mert megint bejött az átok hideg :( A zöldborsó még egyáltalán nem reagált semmire, de hát még azért van egy bő hetem, hogy aggódni kezdjek. Szinte minden nap locsoljuk őkéket és még beszéltem is hozzájuk magamban a minap, annyira szeretnék bio jégsalátát enni :)))
Paradicsomok levelecskéi:

A többi növény és férjem üvegház a téli kertben fejlesztése :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése