2013. február 14., csütörtök

Felmentve!!

Boldogságom határtalan, mert tegnap 3 és fél óra várakozás után bejutva a nőgyógyászhoz, végre fel vagyok mentve az "ágynyugalom" alól!
Egyébként hihetetlen volt a doki. Kb. 20 nőt vizsgált meg előttem ( a rendelés utolsó, 6. órájában kerültem sorra), de vette a fáradságot és tök alaposan megvizsgált, ultrahangra is szánt bőven időt, elmagyarázta mitől lehetett a probéma, azt is megmondta, hogy mit vizsgált: a méhlepényt nézte, hogy nem kezdett-e leválni, nincs-e mögötte hematóma, a méhszájat nézte meg valami kamerafélével, hogy tényleg zárt-e, stb.
Elmagyarázta, hogy miért javasol másik gyógyszert, mint az ügyeletes doki a kórházban, tehát nagyon kedves és alapos volt.
Megkérdeztem, hogy énekelhetek-e a koncerteken és mondta, hogy minden további nélkül. Én ezt gondolatban kiterjesztettem mindenre: munka, takarítás, gyerekekért mászkálás az iskolába, stb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése